marți, 10 noiembrie 2009

"Mihaelei ii datorez TOT ce sunt astazi!"




"Eram funcţionara la OMC Otopeni. Orice intreprindere avea un departament cultural si participam la diverse concursuri. La un concurs, Mihaela Runceanu, o spun cu toata mandria si cu gura mare, a fost primul om care m-a vazut pe o scena de amatori si care a intuit in mine talentul artistic. Dumnezeu iti trimite in viata oameni care iti schimba viata, soarta, cariera, de aceea cred
ca intalnirea mea cu Mihaela a fost providentiala.
Cand ne-am vazut pentru prima data la acel concurs de amatori, mi-a propus sa fac parte din clasa ei la Scoala Populară de Arta. Initial am refuzat din cauza firii mele timide si neaventuroase dar ulterior am acceptat si nu regret.
In anul 1982 abia ajunsesem la clasa ei si a avut curajul, ca dupa numai cateva luni, sa ma "arunce" pe scena Teatrului Constantin Tanase unde s-a tinut concursul "Cel mai bun solist din Bucuresti". Era, practic, un concurs intre toti elevii Şcolii Populare de Arta, insa Mihaela era de departe cea mai buna profesoara. Avea un fler iesit din comun in a intui potentialul fiecaruia.
Cred ca asta era cea mai mare calitate a ei de pedagog. Pe neasteptate, la acel concurs, am luat un premiul EX AEQUO. Totul era ca intr-un film artistic. Se astepta la ceilalti care erau pregatiti cu doi ani inainte si uluirea a fost cu atat mai mare cand a vazut ca am luat eu premiu.
Dupa ce terminam orele mergeam la cofetarii, aveam zilele noastre de destindere cand ne binedispunea cu glumele ei, cu rasul ei tonic, molipsitor. Cand am aparut pentru prima data la televizor, a mers cu mine, m-a ajutat sa ma imbrac si de atunci, de fiecare data, dupa fiecare aparitie, ma suna sa-mi spuna ce nu a fost bine sau sa ma incurajeze. Este omul careia ii datorez TOTUL!" ( artista Marina Florea)