joi, 5 noiembrie 2009

"Eu nu te-am uitat", Mihaela Runceanu!



Noi nu te-am uitat, Mihaela Runceanu! au spus peste 500 de persoane, care s-au adunat la concertul tribut in memoria Mihaelei, pentru a-i aduce, prin cantec si prin prezenta, un omagiu special.

Comemorarea Mihaelei Runceanu a debutat cu o intalnire omagiala, in foaierul Casei de Cultura a Studentilor, loc în care participantii la eveniment s-au întalnit cu membri ai familiei Runceanu, apropiati ai artistei, fosti elevi ai Mihaelei si alti artisti, care au tinut scurte evocari.
Reuniunea omagiala a fost deschisa cu videoclipul Mihaelei Runceanu la melodia "Iarta" urmat de un moment de reculegere în memoria Mihaelei si de un purpuriu muzical oferit de fetele de la "Amadeus", printre care si Andreea Runceanu.


WordPress plugin




Ce a insemnat evenimentul pentru familia Mihaelei Runceanu?
"Pentru noi acest eveniment reprezinta foarte mult. Ne confirma valoarea Mihaelei ca artista si ca om, asa cum ne-am dorit ca parinţi sa fie copilul nostru. Faptul ca am pastrat aceasta legatura permanenta cu prietenii si fanii ei post-mortem, ne-a dat puterea să rezistam si noi in timp"
a declarat domnul Nicolae Runceanu, tatal Mihaelei.
"Mi-a fost model de profesionalism si de la ea am învatat ca trebuie sa muncesti mult ca sa ajungi la sufletele oamenilor. Poate ca asta nu înteleg multi artisti de acum, vor succes repede, cu multi bani si munca putina. Mihaela a disparut de 20 de ani si nu numai ca nu a fost uitata, dar este iubita la fel de mult"
a declarat Andreea Runceanu, verisoara Mihaelei.

WordPress plugin





Ce a insemnat evenimentul pentru fostii elevi ai Mihaelei Runceanu?

"Spuneai ca au trecut 20 de ani de cand Mihaela nu mai este. Eu nu simt ca au trecut 20 de ani si Mihaela nu mai este, pentru noi Mihaela este in continuare cu noi, poate si datorita celor din jur, care au avut grija si nu au uitat-o si au vorbit despre ea si i-au cantat muzica in continuare si festivalurile "Mihaela Runceanu", care au avut loc aproape an de an. Nu simt ca Mihaela nu mai este, ea este alaturi de noi in continuare!


Cum era ca profesoara? Ne iubea pe toti si punea acelasi suflet pentru toti elevii ei, se daruia intru-totul copiilor ei! Era ca o mama, care trebuie sa te tina in frau si care sa-ti arate si iubire in acelasi timp! Erau colegi de 2 metri, de exemplu Costantin Bruj, care tremurau in fata ei cand venea Mihaela. Aveam un respect, nu teama pentru Mihaela si iubire! Iubirea nu am constientizat-o, cel putin eu personal, decat in momentul in care s-a dus, abia atunci am realizat cat am iubit-o, cand nu a mai fost. A fost o a doua mama!"
afirma Carmen Trandafir.

Adrian Enache din ziua de astazi este 70% Mihaela Runceanu! Si o spun inca o data cu mana pe inima! In noaptea asta o comemoram pe Mihaela, de fapt, cred ca Mihaela este in primul sau in al doilea rand, asa cum a fost intotdeauna sustinandu-si elevii, asa cum o face cand concuram la marile festivaluri. Dupa spectacol intotdeauna ne invita la un suc si o prajitura. Dupa ce termin recitalul astept sa mergem impreuna la un suc si o prajitura.
declara Adrian Enache.

Recitaluri au sustinut artistii: Silvia Dumitrescu, Marina Florea, Carmen Trandafir, Miki, Maria Bota, Adrian Enache, Viorela Filip, Daniel Iordachioaie, Xenti Runceanu, Bogdan Ionita, Aurel Toma si altii.

Un duet in premiera au facut Maria Bota & Xenti Runceanu interpretand melodia Mihaelei "Cat as fi vrut sa te chem", reorchestrata de Xenti Runceanu, iar incheierea a facut-o nimeni altul decat prietenul de o viata al Mihaelei, George Nicolescu.

WordPress plugin





Ce a insemnat evenimentul pentru admiratorii Mihaelei Runceanu?
"Moartea Mihaelei Runceanu a generat pasiuni si acestea se sting in timp. Dar noi, prietenii ei, am reusit sa facem acest eveniment, pentru a ne aduce aminte si a o omagia asa cum se cuvine",declara Ana Maria Gombos.


Au existat momente emotionante, cuvinte de recunostiinta si pareri de rau, dar nu a fost nici pe departe un eveniment trist, dimpotriva, plin de muzica si de viata, asa cum era Mihaela!

Finalul i-a apartinut Mihaelei Runceanu, prin filmarea video, acompaniata de artistii participanti si de publicul spectator aplaudand in picioare si interpretand melodia "De cate ori iti spun la revedere"!


WordPress plugin





Tot în cadrul evenimentului "Eu nu te-am uitat" a fost lansata si editia reeditata a biografiei Mihaelei Runceanu, "Un cantec ucis", semnata de Nicolae Penes, a aparut brosura "Autograf Mihaela Runceanu" semnata de Mihai Bogatu si s-au distribuit gratuit CD-uri "Vom fi mereu" cu Mihaela Runceanu.

Un eveniment special pentru o artista speciala!