duminică, 8 noiembrie 2009

"Este şi va fi mereu: Mihaela Runceanu!"

"Nu e prima data cand scriu despre Mihaela Runceanu. Nu am fost un fan al ei dar ascultand-o mi-a tremurat inima, sufletul si-a ridicat aripa sa zboare, mi-a dat acea pofta pentru scris, m-a incalzit cu un vers si mi-a aprins o raza care a nascut o noua speranta. Piesele sale mi-au creionat povesti pe care le-am trait sau la care am visat. Este profesoara artistului care imi e idol si prieten deopotriva. Este sa nu va mire ca port vorbele despre ea la timpul prezent. Mihaela Runceanu pentru mine traieste. O ascult si am senzatia ca maine am s-o vad intr-un spectacol de gala alaturi de alti valorosi artisti. Si eu am sa ma imbrac cu cele mai bune haine si am sa ma incalt cu cei mai scumpi pantofi pe care ii am. Am realizat la radio doua materiale pentru ea: unul dedicat zilei de 4 mai, celalalt pentru 4 noiembrie. Artistii care au vorbit despre ea m-au copleşit cu emoţia transmisa, cu durerea pe care o simt pentru ca Mihaela nu le mai poate fi "mama" si profesoara, prietena si colega, cu dorinta de a vorbi despre muzica ei, despre profesionalismul care a zăcut in ea, cu un respect imbibat de o iubire unica. Cu Mihaela Runceanu emisiunile la radio sunt mai speciale pentru ca ascultătorii ciulesc urechile, ridică volumul mai sus, intervin în direct, transmit mesaje si daca ea lipseste din emisiune, ascultatorul simte si intr-un gest firesc isi revendica portia de refrene lansate de vocea care a format alte zeci si zeci de voci, pardon...de muguri! Nu pot s-o uit. Timpul petrecut în compania muzicii si pasiunea pentru artistii ei îmi interzic aceasta obraznicie. Mihaela este unul din artistii, care atunci cand ii ascult imi dau senzatia ca mai exista salvare pentru egoismul, rautatea, falsitatea si ipocrizia, care tind sa se extinda prea mult in aceasta tara. Este si va fi mereu: MIHAELA RUNCEANU!"(jurnalista Ioana Matfeev)