sâmbătă, 3 octombrie 2009

Adrian Enache: "Daca ramaneam la Mihaela, acum ar fi trait!"


Adrian Enache e chinuit de regretul ca ar fi putut salva viata Mihaelei Runceanu:
"Am vazut-o in ultima zi, chiar in seara in care s-a intamplat nenorocirea. Daca eu ramaneam la ea, nu se mai intampla ce s-a intamplat si poate acum ar fi trsit. Eram la Mihaela mai multi elevi de-ai ei, la o palincs. Era şi textiera Roxana Popescu, prietena ei cea mai buna. Eu faceam naveta de la Galati la Bucuresti, iar Mihaela si Roxana m-au invitat sa raman in seara aia, insa aveam o teza la matematica a doua zi si a trebuit sa plec. Pe ala, ca nu pot sa-i spun altfel, l-a adus in casa ei un alt elev. La un moment dat, am plecat cu totii, inclusiv el… Eu m-am retras primul, pentru ca trebuia să prind trenul. Dintre toti, el s-a reintors, nemernicul."