luni, 9 august 2010

Site Mihaela Runceanu : "La multi Ani!"

Cantareti celebri si povesti eterne: Mihaela Runceanu


mihaela-runceanu-steaua-fara-nume
Mi-am dat seama acum cateva zile ca acest site al Mihaelei Runceanu implineste pe 10 august 2010 – exact 1 an de existenta !

Am rasfoit site-ul de la capat, fila cu fila ca pe o poveste: melodii si versuri celebre din anii 80-90, amintiri si imagini, controverse si magnolii, fani anonimi dar si prieteni vechi, bloggeri curiosi, eu cea de acum 1 an …

Site-ul a inmugurit ca un blog timid, cu un post de 5 randuri de o sinceritate dezarmanta: "emotia de a-ti imagina ca atingi albastrul cerului ..."

Eu Nu Te-am Uitat: un slagar din 1989, o poveste de azi



Aveam acum 20 de ani o caseta audio cu cateva melodii pe care le-am inregistrat de la radio, cu un casetofon vechi si cam jigarit, pe vremea emisiunii de muzica usoara romaneasca de la ora 8:00 “Dedicatii muzicale”, din care muzica - Mihaela Runceanu nu lipsea niciodata.

Mai tarziu, am inceput sa ascult posturi de radio care difuzeaza muzica usoara romaneasca veche, ciulind urechile la muzica anilor 80 in special. Daca intr-o dimineata in drum spre serviciu auzeam la radio o melodie Mihaela Runceanu, stiam deja ca voi avea o zi senina.



Voi toti, cei care ati construit impreuna istoria acestui site, a blogului "Discografie" si a CD-ului Mihaela Runceanu/Roxana Popescu: o reverenta din suflet in fata voastra !

cineva93