joi, 1 aprilie 2010

"Noi nu te-am uitat", Mihaela Runceanu!



In atentia celor care n-au uitat-o pe Mihaela Runceanu si o poarta in sufletul lor, Asociatia Fan Club Mihaela Runceanu, organizeaza pe 9 mai un concert si o intalnire comemorativa la Casa de Cultura a Studentilor din Bucuresti. Initiator si organizator:Mihai Bogatu.

Multumesc pe aceasta cale tuturor ce-mi treceti pragul site-ului si-mi lasati un semn, desi eu tac...

Imi cer scuze fata de cei, care mi-au scris pe mail si nu am reusit sa le raspund, dar am o perioada mai aglomerata. Pentru cei care m-ati contactat, doresc sa fac o precizare: nu comercializez nimic, nu detin nici drepturi de autor pentru materialele postate (doar acceptul familiei Runceanu), nu strang fonduri, si, pentru d-na "reporter", nu "vand" amintiri!

Administrez (destul de prost in ultimul timp) un site de suflet pentru un artist unic, pentru un OM deosebit, care a fost Mihaela Runceanu! Atat!

O primavara cu har, binecuvantare, pace, multumire, bucurie si dragoste, pentru cunoscutii aproape de sufletul meu, care-si ratacesc pasii pe-aici, cand ii napadesc aminitirile, dar si pentru toti cei ce intra pe site si eu nu ii stiu!

Sa tinem strans la piept primavara si pe Mihaela Runceanu! Va multumesc!